جلسه شورای اداری در آستانه نقل و انتقال پردیس
جلسه شورای اداری کارکنان با حضور کلیه همکاران دیروز یکشنبه در سالن جلسات پردیس برگزار گردید
این نشست پس از اتمام امتحانات نیمسال دوم و به منظور انجام هماهنگی های لازم در خصوص نقل و انتقال فضای فیزیکی پردیس و ارائه پیشنهادات و راهکارهای مناسب کارکنان به منظور رفع مشکلات احتمالی فضا برگزار گردید
در این جلسه سرپرست پردیس ضمن تشکر از همکاری کلیه عوامل اجرایی و کارکنان اداری در انجام وظایف محوله در طی سال گذشته تحصیلی و حسن اجرای امتحانات ، در ارتباط با مسائل و شیوه اختصاص فضای فیزیکی مرکز مطهری این پردیس به واحدهای اداری ، آموزشی و خوابگاهی ، مطالبی را بیان داشت.
در ادامه جلسات با توضیحات تکمیلی معاون اداری، دانشجویی ، هر یک از همکاران به ارائه پیشنهادات و راهکارهای خود در ارتباط با موضوع جلسه پرداختند
گفتنی است در پی جذب مبلغ 100 میلیارد ریال به جهت پروژه تخریب بافت فرسوده پردیس و پیشبرد سریع ساخت مجتمع دانشگاهی با معیارهای استاندارد دانشگاهی ، این انتقال و تجمیع در مرکز شماره 2( مطهری) به صورت موقتی می باشد .