پردیس شهید صدوقی کرمانشاه

اطلاعیه ارزیابی عملکرد
قابل توجه همکاران و اساتید محترم مشمول طرح ارزیابی عملکرد سالانه

 با احترام و تبریک آغاز سال تحصیلی؛ به اطلاع کلیه همکاران محترم مشمول طرح ارزیابی عملکرد سالانه         ( اعضای محترم غیر هیات علمی و دبیران موظف و مامور آموزشی ) می رساند با مراجعه به سامانه، به آدرس (10.9.29.90) نسبت به بارگذاری فرم تفاهم نامه، تعریف شاخص های اختصاصی و خودارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی اقدام نمایند.

اقدامات لازم جهت انجام این مرحله عبارتند از:

1-تکمیل و بارگذاری فرم تفاهم نامه بصورت تایپ شده  (فرم پیوست)

2-تعریف شاخص های اختصاصی بر اساس شرح وظایف انجام شده فرد در فرم و در سامانه در قسمت شاخص های اختصاصی (مطابق فایل راهنمای پیوست)

3- انجام خودارزیابی شاخص های عمومی واختصاصی و بارگذاری مدارک و مستندات (مطابق فایل راهنمای پیوست)

 

بر این اساس، توجه همکاران محترم را به موارد ذیل جلب می نماید:

 

1- ارزیابی عملکرد سالانه دارای دو بخش شاخص های عمومی (70 امتیاز) و شاخص های اختصاصی (30 امتیاز) اختصاصی می باشد.

2- هر یک از کارکنان می بایست ابتدا فرم تفاهم نامه که در ابتدای دوره به تایید مسئول مافوق رسیده است را بارگذاری نمایند (بدین منظور بر اساس پست سازمانی و شرح وظایف، تکالیفی که مسئول مافوق در طول یک سال برای فرد ارزیابی شونده مشخص نموده است را در سقف 30 امتیاز و حداقل (5) و حداکثر (10) فعالیت مهم را در فرم مربوطه قید نمایند.

3- فرم تفاهم نامه حتما باید به امضاء مسئول بلافصل رسیده و سپس بارگذاری گردد. در صورت بارگذاری فرم تفاهم نامه بدون تایید و امضاء مسئول مافوق امتیازی به این بخش تعلق نخواهد گرفت. (چنانچه تاکنون نسبت به انجام این مهم اقدامی صورت نگرفته است اقدام گردد)

4- در مرحله دوم، هر یک از کارکنان بایستی به تعریف شاخص های اختصاصی بر اساس مفاد فرم تفاهم نامه پیوست اقدام نماید. شاخص های تعریف شده حتما باید بر اساس فرم تفاهم نامه باشد.

(در صورت عدم تطبیق شاخص های اختصاصی تعریف شده با مفاد فرم تقاهم نامه، به شاخص مورد نظر امتیازی تعلق نخواهد گرفت).

4- پس از انجام دو مرحله فوق کاربران می بایست نسبت به خود ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی و بارگذاری مستندات و مدارک لازم اقدام نماید ( محورهای نیازمند بارگذاری مستندات در شاخص های عمومی عبارتند از: محور نظم و انضباط، دریافت لوح تقدیر و تشویقات، توسعه فردی، آثار و تالیفات می باشند. لازم به ذکر شاخص های اختصاصی نیاز به بارگذاری مستندات ندارند)

 

مدت زمان انجام مراحل فوق (20) روز از مورخ 01/07/97 الی 20/07/97 بوده و این مهلت تمدید نخواهد شد.

 

از مدیران و مسئولان محترم، استان، پردیس و واحد دانشگاهی تابعه، تقاضا می شود، با توجه به اینکه بعضی از نیروهای شاغل در دانشگاه به اتوماسیون اداری دسترسی ندارند (مانند ماموران آموزشی، اساتید با پست های مدرسی و دبیری، نیروهای خدمات ، نگهبانی و ...) ، نسبت به اطلاع رسانی دقیق و به­هنگام به ایشان، اقدام شایسته صورت پذیرد.لازم به ذکر است در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهام می توانند به مسئولان محترم حوزه نظارت در استان تماس حاصل نمایند.

 

نکته مهم : از همکاران محترم خواهشمند است ضمن مطالعه دقیق فایل راهنمای ارسالی پیوست ، با توجه به حجم ترافیک سامانه از موکول نمودن انجام این فرایند به روزهای پایانی خودداری نمایند.


نظرات کاربران