پردیس شهید صدوقی کرمانشاه

پیام رییس دانشگاه فرهنگیان در پی وقوع سیل های اخیر در کشور

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم
 

وقوع سیل در برخی استان های کشور علاوه بر خسارات مالی به هموطنان نجیب و ارجمند، منجر به جان باختن و مصدومیت جمعی از هم میهنان عزیزمان شد،که این حادثه دردناک موجب تألم و اندوه فراوان گردید.

این حوادث و اتفاقات غم انگیز را به ملت بزرگوار ایران اسلامی به خصوص  مردم شریف  استان های سیل زده و به ویژه خانواده های مصیبت دیده در این حوادث تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر و برای مصدومان شفای عاجل مسالت می کنم.

امیدوارم همه دستگاه های کشوری و لشگری و نهادهای امدادی با همه همت و توان به یاری سیل زدگان آمده و با استفاده از تمامی  امکانات، مانع افزایش تلفات انسانی شده و در بازسازی خسارات ناشی از آن همیار مردم آسیب دیده باشند. اینجانب به همه مدیران محترم استانی دانشگاه فرهنگیان به خصوص استان های سیل زده برای در اختیار گذاشتن همه امکانات دانشگاه فرهنگیان توصیه اکید نموده ام، و از همکارانم در سطح استان ها که به صورت خودجوش نسبت به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی اقداماتی به عمل آورده اند، با تشکر و قدردانی از این حرکت خداپسندانه و انسان دوستانه، درخواست دارم این اقدامات و کمک های مردمی با هماهنگی دستگاه ها و نهادهای امدادی کشور صورت پذیرد.


 

 

 

دکتر حسین خنیفر 
رئیس دانشگاه فرهنگیان 
فروردین 98


نظرات کاربران